ФАКУЛЬТЕТ КУЛЬТУРОЛОГІЇ

Кафедра журналістики

Лубенець Сергій Васильович
доцент, кандидат технічних наук, доцент

Працює в академії з 2012 р. на посаді доцента кафедри менеджменту соціально-культурної діяльності. Має вчений ступінь кандидата технічних наук (1999 р.) і звання доцента (2010 р.).

У 1991 р. закінчив Харківський державний університет ім. О. М. Горького за спеціальністю "Радіофізика та електроніка", а у 2006 р. - Харківський національний економічний університет за спеціальністю "Менеджмент організацій".

Професійна діяльність та інтереси. Володіє достатнім практичним досвідом роботи в галузі електронних інформаційних систем і технологій та автоматизації, а також маркетингу. Працював на посаді інженера, а потім начальника лабораторії електроніки виробничого підприємства ВАТ "Полтавхіммаш". Протягом 7 років працював начальником відділу маркетингу науково-виробничого підприємства ТОВ "Радіан" (м. Харків).

Педагогічний досвід становить понад 17 років. Працював на посадах старшого викладача кафедри автоматики та електропривода Полтавського державного технічного університету ім. Ю. Кондратюка, доцента кафедри інформаційних систем і технологій та економічної кібернетики ПВНЗ Харківський інститут економіки ринкових відносин та менеджменту.

Напрями викладацької діяльності стосуються інформаційних систем і технологій, теорії інформації та інформаційних структур; моделювання, прогнозування, економічного аналізу та прийняття управлінських рішень; автоматики, автоматизації та обчислювальної техніки; Е-комерції та реклами в Інтернеті.

Публікації. Є автором понад 45 наукових та навчально-методичних робіт, у тому числі 2 навчальних посібника з грифом МОН України. Наукові інтереси зорієнтовані на дослідженні й розробці сучасних інформаційних систем і технологій та моделей у сфері прийняття управлінських рішень, на аналізі та прогнозуванні фінансових інвестицій.

Викладає наступні дисципліни: "Сучасні інформаційні технології в PR-менеджменті", "Методи прийняття управлінських рішень", "Прогнозування та стратегічне планування діяльності установ у СКД", "Теорія інформації та інформаційні структури в СКД", "Інноваційні стратегії у соціокультурному менеджменті", "Реклама в Інтернеті", "Технології виробництва зовнішньої реклами", "WEB-дизайн", "Менеджмент рекламної поліграфії".